Rabu, 6 Ogos 2014

Blog List

Hi again:) Ini sticky post. Sila ke bawah untuk latest entry ewwaahh.

Selitan sekejap sebelum sambung entry pasal raya. Saya tengah dalam proses nak update n bagi cantek sket blogger list saya ni. So far I've got:
  1. Mates from School & College - ini include semua kawan2 sekolah dan kolej saya. senior junior pun sekali lah. FYI saya sekolah kat Sek Keb Merchang 1990-1996, Sekolah Tun Fatimah JB 1997-2001, KYPM Bangi (JAD) 2002-2004, Okayama Univ. of Science 2004-2007, Shibaura Inst of Tech 2008-2010..
  2. Northern Bloggers - memandangkan saya skrg pun dah tinggal kat Utagha, saya buat lah category ni supaya saya lebih dapat mengenali dan info pasal tempat2 menarik mahupun apa jua seni kebudayaan dan adat istiadat orang Utagha ni melalui baca blog korang. Ewahhhh!! Betul lah ni >_< Tapi sekarang list ni bercampur baur lah tak dapat nak sorting bebetul lagi.
  3. Sweet Bloggers - ni untuk category masak-memasak tapi saya ingat campur yo lah dgn blogger bukan utagha walopon bukan blog memasak. Mungkin includes parenting blog, jahit menjahit ke fesyen ke. Tihihi.
  4. Famous Amos - ni yg agak2 blogger otai lah kot. herm siapa lagi yg sesuai dgn jiwa saya untuk difollow agaknya ek.
So, any of you falls into any of these categories?? Sila mengaku hihi dan tinggalkan jejak di sini okay=)

Tambahan: Sapa nak ajar saya macam mana nak bg bloglist jadi pendek? Macam tunjuk 5 latest updated je ke, atau buat bg jd lam kotam yg boleh scroll ke. Ker ada option kat widget bloglist tu? Hihi saya taktauuu.Tolonggg..

8 ulasan:

  1. hihi..

    akak ni nak masuk kategori mana? senior junior boleh..utagha pon boleh..haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya dah letak kat senior junior tu.kita kan pernah tinggal sebumbung hihihi..

      Padam
  2. byk jugak bloglist eh..bgus bgus

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya baru nak menapak ja cik mimi.sila tunjuk ajar :)

      Padam
  3. saya!!! Northern Bloggers :D :D :D

    BalasPadam
  4. macam best jeeee. tapi saya takde dlm list mana2 hihi. kalu kira sweet2 tu bulih ke ;p

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...