Selasa, 26 Ogos 2014

Menjadi2 nampaknya Pingbusuk ni..

Mengikut jejak langkah akak Rai kiter, saya pun dengan ini remove lah juga widget pingbusuk  daripada blog saya ini. Sebabnya makin bertambah2 pulak iklannya.. dulu 1 dan kadang2 je sekarang 2 pulak dan sentiaasaaa ada lak tu.. dan herm terkadang saya tengok tajuk2 blog entry yg di susume (propose) tu alahai sensasi sungguh dengan terkadang ada unsur2 tak sepatutnya.. Macam tak bestlah.. So sekarang kita manual ping yo lah hihi.

You all ada sumber ping yang lain nak share dengan saya tak?

p/s: Herm lama tak menggilap kebolehan bhs Jepun yang dah makin berkarat ni..mungkin boleh juga share bhs Jepun sebagai aktiviti harian blog ni. Amboooiiii..banyaknya nak buat. FOKUS FOKUS!!

3 ulasan:

  1. Akak setakat ni ok lg...jgn duk buat perangai dh la...haha

    Idea bahasa jepun tu bagus...akk dulu pon nk buat tp terkubur camtu jer cita2...kakaka..

    BalasPadam
  2. bagus bagus..dia ikut masa gak kot. time dia buat weng tu lah mls tu..

    BalasPadam
  3. asslmkm.. sy nak tnya, kalau ada masalah malware tu, dah buang widget ping tu, still ada lagi, nak buat mcm mna eh? nak on blog kat chrome xleh..

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...