Rabu, 13 Ogos 2014

Minor construction

Tihihi perasan tak? Perasan ke tak? Saya dah berjaya buat scrollback box untuk bloglist kat tepi itu. Hasil tunjuk ajar dari satu blog comel yang berwarna pink. Alamak maaf saya lupa copy link >_<; Tapi saya dah ucapkan terima kasih personally kat entry beliau. Thanks again yerr.

Dengan widget pingbusuk kat atas tu saya follow macam kat blog Our Kizuna. Saya sebenarnya tak fully understand how it works sangat tapi saya try letak je lah tgk camana. Cikgu Math kat kolej saya dulu selalu cakap, tak paham takpe,lama2 nanti paham -____-

Sesiapa lagi ada tips nak increase traffic kat blog sila kongsikan dengan saya yer. TQQ=)

12 ulasan:

  1. Wahh...semakin maju...keep it up!!

    BalasPadam
  2. bgus2...nti tukar baju blog plak

    BalasPadam
  3. sid..cemane nak buat scroll box tu..ajar akak pulak..hahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi kiter copy paste je. ok ok kiter cari balik cane hehe

      Padam
  4. hihi..tetiba ada backlink kat sini..tq~~!

    pingbusuk sangat best.. mmg berkesan nak tambah trafik..

    BalasPadam
  5. kat blog muja banyak tip blogging,, taip je kat search box tip blogging,, banyak,, try la :D

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...