Khamis, 21 Ogos 2014

To be or not to be

Assalamualaikumm..

Apakah tujuan anda berbelog?

Saya?

Apa tujuan saya ek? Saya nak menyebarkan ilmu yang bermanfaat. Ewahhhh macamlah ilmu penuh di dada kan. Hnss hnsss..

Betullah ni. Saya nak jadikan blog ni suatu sumber yang mendatangkan manfaat. Tak kira lah sharing dari segi kewangan ke kesihatan ke ilmu agama ke self improvement ke pengalaman sebagai ibu ke. Sambil-sambil meluaskan network. Go beyond the horizon gitu. Walaupun masih tak namapk hasilnya lagi. Berusahalah! Mungkin saya perlu buat gunn chart kot hihihi. Amboi engineer sangat.

Jadi soalan saya,
Perlukah saya join Nuffnang? Hahaha tiba-tiba sahaja.. Cepat siapa nak promote Nuffnang kat saya? How does Nuffnang add value to your life? Hah berat sangat soalan tu sure tak ada orang nak jawab kihkih..

4 ulasan:

  1. letak je nuffnang. passive income.. tak cepat tapi untuk suka suka seronok juga. sementara nak dpt audience mmg rasa down sikit.. rajin2 promote, gi komen kat blog org.. insya allah nanti gradually org dtg..

    BalasPadam
  2. Letak je nuffnang sis. Even kita berblog ni untuk sharing some info's but betul jugak cakap Rai tu becoz at the same time kita boleh jana passive income.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. baiklah thank you for feedback yer noor:) nanti saya register jugak.

      Padam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...