Jumaat, 18 Julai 2014

Innalillah..#MH17

Ya Allah yang Maha Besar..Allahuakbar..suami kejutkan saya bgn sahur dengan flashing news flight MAS terhempas lagi. To be honest dengan pencarian MH370 yg masih ongoing, saya terus absorb berita terhempas tu dengan tenang. If Allah wills, anything is possible. Memang percaturan Allah itu diluar jangkauan kita kan..



Setinggi-tinggi takziah buat keluarga mereka yg kehilangan orang-orang tersayang dalam kapal tersebut. Bagi yang muslim, semoga husnul khotimah milik mereka. Seorang crew cabin adalah senior saya di STF dulu, atas saya setahun, dorm sebelah saya T_T

Sekali lagi..takziah dan Al-Fatihah.. Sungguh mati itu pasti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...