Selasa, 2 Disember 2014

Pengomen tegar Nov 2014


Assalamualaikum semua=)

Terima kasih sebab datang berkunjung kat blog CikSiti ni. Saya harap you all semua tak bosan baca entry saya. You just wait, I will bring more boringness into your world because I am now studying on becoming a free writer hahahhaha. If I do become a writer, please support me yer *jingjingjing*

Saya dari dulu suka menulis. Dan berdasarkan pengiktirafan cikgu-cikgu kat sekolah, I think I am quite good at it. Jadi saya suka bila ada homework karangan haha. Karangan pertama saya masa darjah 4, cerita pasal lebah (rasanya) dapat markah 90 lebih hehe. Lepas tu saya ada menang pertandingan inter-school menulis karangan biografi 'Saya sebuah basikal'.. Tapi mungkin juga sebab saya tak banyak saingan kot kat sekolah dulu. Kalau pergi sekolah yang lebih 'bandar' mungkin tiada harapan bagi saya haha.

Anyway I am not going to brag about myself any further. Those were a long time ago hehe. Kenangan dalam kenangan. So yeah..thank you again untuk semua readers and to those yang tanpa gagal meninggalkan komen dan pendapat dalam setiap entry saya. Terima kasih.. from the bottom of my heart.
Thank you Nazeck.
Thank you Daddy Ziyyad.
Thank you Zai.
Thank you Kak Rai.
Thank you Kira Sakura.
Thank you Kak Nor Azimah.
Thank you Sha.
Thank you Scha.
Thank you aizamia3.
Thank you cik Anggur.
Thank you cik Fafa.
Thank you SITI.
Thank you baby-pose.
Thank you Buat Wanita.
Thank you ALL.

p/s: Saya memerlukan coding yang lebih berkesan lah untuk top commentors ni. Saya nak yang macam Nazeck punya tu bila masuk bulan baru dia auto reset kan. Tapi tak jumpa kat mana. Sesiapa tau please share yer thanks!



14 ulasan:

  1. sama sama.. hihi.. macih jugak selalu mengomen kat belog kami..

    BalasPadam
  2. sesama. terima kasih jugak selalu jenguk2 entry saya hihihihi :)

    saya tak suka menulis, memang dari dulu lagi tak suka. tapi saya suka menaip. sebab tak payah pegang pen pensil ihihihih

    BalasPadam
  3. sama2....cik siti pon rajin komen kt blog kami

    BalasPadam
  4. win-win situation.. ;)
    t.kasih sudi jenguk teratak mak budak.. ;)

    BalasPadam
  5. Assalam siti,
    kan3
    iols pun dok fenin tau
    nak jugak coding ituuuuuuuuuuuuuuu

    BalasPadam
  6. cikfafa pun tak tau coding auto tu. cuba tanya dr shikin aka nazeck. mungkin dia tau. ^^

    BalasPadam
  7. Scha pun tahu gak coding tuuu. Senannggg. hahaha.

    Thanks kak Sitii! :)

    BalasPadam
  8. tahniah buat semua yng tersenarai :)

    BalasPadam
  9. Bila ada pengomen tegar ni buat kita lebih bersemangat nak menulis :D

    BalasPadam
  10. Thanx sis CS:)
    Tak sangka pulak nama ada atas sana.
    Dah dapat ke coding tu?:)

    BalasPadam
  11. meeeow hihi.. aa ah samalah nak yang auto tu jugak tapi tak tau.

    BalasPadam
  12. tudia kak siti suka tulis karangan rupanya dulu hehe.
    besnya depa ada dlm senarai top komentator. errrr
    ana nk try lah jd one of them utk december ni hehe

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...