Khamis, 11 Disember 2014

Mencari homestay di Golden Triangle KL

Salam semua=)

Saya tengah plan untuk a very short vacation to KL next month. Ada training kat Phileo Damansara hari Ahad, so hari Sabtu ingat nak bawa anak2, mama dan adik2 berjalan sikit. Sebab kami ni total 9 pax so rasa macam tak sesuai pula nak ambil hotel.

So saya cari homestay yang:
  1. Boleh masuk 6 orang dewasa, 3 budak kenit.
  2. Location kalau boleh dekat atau senang nak pergi KLCC.
  3. Kalau dekat dengan station Rapid KL pun best, boleh saya p training naik public transport je.
  4. Kids/family friendly. Ada pool and playground adalah idaman.
  5. Budget sebolehnya bawah RM300, lagi murah lagi bagus hehe.
  6. Basics requirement: bersih, kemas, selesa dan selamat.
  7. Kalau boleh nak checkout lambat sket around 2 or 3 pm.
Saya sebenarnya tak tau nak pergi mana. Setakat ni hanya terfikir Aquaria KLCC atau Petrosains. Tu yang nak dekat dengan KLCC. Blur taktau nak pergi mana sebab nak bawa budak2 dan orang tua sekali hehe. Lagipun hari Ahad saya nak keluar awal pagi. So tidaklah nak beraktiviti berat sangat.

So sesiapa ada homestay atau boleh suggest mana-mana tempat yang bagus amat dialukan. Thanks!!

p/s: Saya pun tak tau Golden Triangle tu kat mana haha. Dekat website cari hotel banyak tulis tu. Saya agak tempat yang boleh jalan kaki pergi semua shopping malls dekat2 Pavi dekat Bukit Bintang tu kot. Betul tak?

1 ulasan:

  1. opss ana ni pon lg x reti apa kalo area KL sana nu kak.
    so cmne ada dpt dah ke suggestion drpd kawan2? hehe

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...