Selasa, 21 Oktober 2014

TPM Dinner 2014

Assalamualaikum semuaaa..

Jengjengjeng!!!!

Baru nak upload cerita dinner yang kononnya Glitz n Glamarous itu.. Maaflah saya tak bawak camera pun haha. Memang selalu xbawa dan tak ambik gambar pun kalau event yang saya sorang jer pergi tak bawa anak-anak. Saya cuma menyelit-nyelit dalam camera orang he he..

So lihatlah akak Siti you all taklah merelit mana. Tudung half moon shawl hadiah dari mama yang dibuat dan dijahit manik sendiri. Baju from The Pop Look pun mama yang sponsor hihi. Kakak saya bagi untuk raya hari tu tapi for the time being mama saya tak muat nak pakai so bagi saya pinjam hehehe. Yer saya adalah sebegitu jimat ye kenkawan tak ada nya nak membeli baju baru ke apa. Walaupun ada juga teringin hahaha. Kawan saya pakai dress kembang n merelit macam elsa yang menang Best Dress, dapat hadiah voucher Pacific RM50. Bagi can lah kat orang-orang muda. Hihi..

Akak bertiga ni committee members yang organize event malam tu. Maaflah atas dasar privacy saya tak tunjuk lah wajah cun they all. Tapi seriously mereka memang cun lah kalau dah make up kat kedai kan.
Gambar blur sikit. Taktau apa diorang silap setting DSLR tu.. bolehler dari tak ada gambar kan..hihi
 
As for me, saya make up sendirian berhad je. Ambik kesempatan ini untuk beli barang make up sesikit. Seriously macam dah lama gila tak beli kot bertahun ada rasanya. Sampai dah buang pun ada sebab mestilah dah expired nak pakai pun tak best.
 
Eye liner, lip pencil, mascara n CC cream from FCC. Lipstick Maybelline. Barang FCC ni best juga. Saya beli dari husband punya cousin. Mascara tu saya tak sempat nak pakai sebab semalam baru sampai -_-; Hari Sabtu hari tu saya beli je mascara Silky Girl kat pharmacy depan rumah hihi. Nasib murah jer.

FCC Foundation ni saya beli few months ago. Best! Bau wangi, dispersion bagus. Highly recommended.
Saya ada mintak sorang kawan ambik gambar close up guna DSLR dia tapi gambar tak minta lagi hehehe. Saya jarang pun make up. But if I do, I rather go the natural look. Taklah berat sangat mata memandang mahupun bahu memikul haha. Anyway FCC ni available over the counter kat Parkson besar atau tru dealer. Boleh cek sini. Tapi kalau berminat nak beli dengan cousin saya tu boleh juga. PM saya nanti saya bagi no pone dia okay:) Dia kat Shah Alam.
 

7 ulasan:

  1. lawo wlaupon make up sndiri...terer...

    mcm tu dh merelip dh...hihihi

    BalasPadam
  2. Amboii..nak merelit taraa mana lg..segak dah tu..org utagha kata..haha..

    BalasPadam
  3. Assalam siti,
    salam perkenalan..
    samala kita..
    sha ni pun memang tak penah bermake-up bagai..
    jangankan kata make-up, bedak pun jarang he3..
    nampak sesangat2 pemalaih tahap dewi kan3 he3

    BalasPadam
  4. Lawanya sis...pandai makeup sendiri...tudung halfmoon tu padan dengan baju yang sis pakai...cantik...

    BalasPadam
  5. Cik siti pun org lawa.. org peneng ka?

    BalasPadam
  6. oh awal nye dah buat annua dinner..elya hujung thn ni baru nak buat..tema oscar!! :(( tak tau nak pakai apa..hahaa

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...