Jumaat, 17 Oktober 2014

Biar gadjet beribu harga, tiada data apalah guna..

Assalamualaikum..

Salam Jumaat semua. Amboi tajuk entry ala-ala pepatah Melayu gitu. Sambil senyum simpul persis gadis sunti dengan kain batik menudung kepala =D

Hehehehe.. al-kisah hari ni saya tertinggal pulak Maxis MiFi punya benda alah tu. So no whatsapp so everlah for today. Saya currently guna 2 phone. 1 untuk call / sms saja. Line phone saya ni memang murah punya RM28 jer per month. Lagi satu untuk data. Sebab saya punya iPad wifi punya so saya guna lah Maxis MiFi ni. So, 4 benda alah ni kena sentiasa ada bersama saya, baru saya boleh betul2 connected to the world hahahaha. Which usually end up saya akan terlupa bawa salah satu, dua atau tiga benda ni semua. Hehehe.. How easy our life back then kan. Ignorance is bliss. Kadang-kadang on weekend saya biar je semua habis bateri, tenang hidup. Tapi not good juga untuk business person kan. Sekali sekala okay ler.
So sepatutnya hari ni saya nak share dengan you all sesuatu jeng jeng jeng. Tapi tak boleh nak access gambar-gambar semua, so tak dapatlah. Sila nantikan yer. Keyword: Shawl.

Selamat melalui hari Jumaat yang penuh barakah you all.

PruBSN ada launch product baru UmmahLink. Later saya cerita lagi.

1 ulasan:

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...