Khamis, 9 Oktober 2014

Sewa buku dengan Qreazant.com


Sudah lama saya berhasrat nak subscribe Qreazant ni. Oh apa benda ni? Qreazant ni satu kedai buku yg offer book rental service. Saya memang suka! Walaupun ada banyak lagi buku menimbun kat rumah yang belum dibaca -_-; Tapi most yg ada kat rumah ni more to reference book. So handy to have so I can refer anytime. That's my excuse hehe.

Sebab apa saya suka sewa buku? Sebab saya suka buku. Hihi. Makes me feel like a little bit smarter haha.

Jom kita bandingkan antara beli dan sewa. Firstly, beli mahal! Sewa lebih murah. Secondly, tak membazir kalau sewa. In case kalau buku yg dipinjam xbest, baca xhabis pun boleh pulangkan jer balik. Thirdly, jimat space. Heheh kalau beli buku banyak-banyak mesti kena ada good storage system kat rumah supaya tak bersepah kan. Bila sewa senang, habis baca, pulang balik. Out of sight hehe. 4thly, good as book review tool. Kalau ada yg jenis suka wat koleksi buku dengan cita-cita nak buka library kat rumah, tapi at the same time nak jimat, boleh sewa dulu. Kalau best kang baru beli. Yang lebih best, transaction semua online je. Poslaju hantar buku yg dipinjam, pastu mai pick up buku untuk dipulangkan. Sesuai sangat untuk orang sibuk dan susah nak kuar rumah macam saya heheh. Anyway kedai dia kat Bangi. sesiapa yg dekat bolehlah p jenguk.

Check it out kat qreazant.com eks.Owner dia ni senior saya kat KYPM Bangi dulu. Grad Japan juga. Dia joint venture dengan kakak dia. Tapi saya xpernah jumpa secara directlah. Tapi senior satu U saya bestfriend dia, so selalu sangat dengar cerita pasal kakak ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...