Selasa, 2 September 2014

Banyak hutang!

Assalamualaikum Selamat Pagi Selasa! Hihi.. Selalu pagi Isnin je yang dapat pengiktirafan lebih. Kali ni pagi Selasalah sebab hari ni baru start kerja kan..

So how how's your long weekend? Sambut merdeka ker? Saya berkenduri kendara hari Ahad hari tu soooo penatnya sampai ke hari ni. Walhal jadi tukang makan jer pun hahaha..

Oklah saya tengah rasa bersalah ni banyak hutang entry #100TokohWanitaDiSisiRasulullah. Lepas ni kena buat backdated 2 entry plus hari ni punya so 3 entry T__T Tapi takpa in sha Allah saya akan teruskan perjuangan ewaahhh..

Saya juga hutang join segmen mamakaori ni..hihi.. Gambar dah ambik dah cun punyaaa..haha nantikaaaannnnnn..

Sekian dulu. Demi mengakhiri entry saya ini, saya kongsikan doa melunaskan hutang. Semoga bermanfaat..

Sumber Google

2 ulasan:

  1. hehehe.. hutang entry berantu woo.. boleh termimpi2..hahaha

    BalasPadam
  2. Doa ini memang bagus untuk diamalkan selalu.. insya-Alllah mujarab :)

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...