Isnin, 29 September 2014

Salam Isnin

Assalamualaikum semua. How are you todayyy?? Semoga semua sihat-sihat sentiasa hendaknya ya. How was your weekend? Ada pergi jalan-jalan tak?

Hari Sabtu saya pergi Prudential Seberang Jaya. Lunch dengan leader2 yang datang untuk BOP dari KL kat kedai nasi kandar sederet office Prudential yang baru tu. Lepas tu sempatlah join sekejap je tengok presentation pastu balik sebab husband nak masuk kerja shift malam tu. Alhamdulillah ada juga 2-3 orang candidate agent baru. You all pun kalau ada yang berminat nak join jadi agent, bagitau je saya, nanti kita arrange.

anggaran

Ilustrasi ni hanya contohlah.. Bukan income sebenar saya. Hehe. Saya ni buat pelan-pelan je. Kalau you all bersungguh-sungguh, mesti punya boleh dapat lebih lagi.

Anyway hari ini ada sedikit perasaan tak best kat office kilang nih because of something. Herm sabar je lah..

1 ulasan:

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...