Jumaat, 24 April 2015

HARI PROMOSI

Salam Jumaat semua=))

Hari ni saya dengan suka hati nak share services yang saya gunakan dekat area Penang (Kepala Batas, Sungai Dua, Farlim). Saya berpuas hati dengan servis mereka dan saya rekemen untuk anda pula. So sesiapa yang sedang mencari kabinet dapur, repair screen handphone/tab, dan mencari Batook Ori, boleh contact mereka di bawah ini. Very friendly guys.

1. Cube Kitchen Design

Lokasi show room di Sungai Dua. Check their FB page out or direct contact 013-5213957.

Cube Kitchen Design

2. Husen Sarbat Mobile Repair Shoppe

Lokasi di Farlim. Boleh siap dalam masa setengah jam. Harga pun terbaik. Saya tukar screen iPad Air RM280. Contact 012-4411335. Kalau jauh nak hantar guna delivery pon boleh.

Husen Sarbat FB

3. Naim Batook Ori

Sabtu lepas ALhamdulillah baru saya dapat beli minyak ni. Dua hari sapu minyak ni dekat Hadi, Alhamdulillah nampak nak baik dah selsema dia. Beliau menjual di pasar-pasar malam sekitar Sungai Dua, Kepala Batas, SP dan seangkatan dengannya. Boleh contact 017-405 4558 untuk tau lokasi dia mengikut hari-hari tertentu.


Naim Batook Ori

Sekian, semoga bermanfaat.. Kalau nak cari takaful, contact saya=))

*Entry tidak berbayar*

12 ulasan:

  1. cam best aje ubat batook tu.. kat kl ada jual tak? atau online ?

    BalasPadam
  2. lawa gila dapur tu....grrrr....msti rambang mata dok pilih ritukan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi saya menjaga mata daripada menjadi rambang..saya just p show room pastu tunjuk saya nak sebijik macam display ni haha.dasar malas nak pikir byk

      Padam
  3. sayangnya jauhs ngt lah kalau tak dpt repair dapur utk raya ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah akak nak buat dapur raya ye..orang terel memasak mcm akak memang berbaloi buat dapur yg cantik n praktikal

      Padam
  4. kabinet dapur tuuuuuuuuuu merah an an lagi haaaa

    minyak batook ori tu sampai la tak dapat lagi. btw ciksiti satu botol dia jual berapa ek?

    BalasPadam
  5. Assalam siti,
    iols semalam pun dok sapu ubat batook itu
    alhamdulillah memang sedap ja rasa
    lega tau3 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm..best rasa nyaman je..saya duk sapu kat anak2 je dgn adik. adik kuat batuk.

      Padam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...