Isnin, 2 Mac 2015

APPRECIATION DAY

Dr. Shikin

Firstly, bebanyak terima kasih kat Dr. Shikin. Doc, hadiah dah sampai TQQQ. Sorry lambat update. So saya dapat hadiah GA sempena birthday beliau kat sini. Pada pandangan saya Dr. Shikin sangat nice dan cool. Di sebalik kesibukan sebagai doktor pun sempat berblog sambil buat hadiah lagi untuk blogger2 dan bergaya juga hehe. So check her blog out okay. Untung-untung boleh dapat free consultation he he he.


Sha

Secondly, thank to blogger Sha yang sudi jumpa saya masa CNY hari tu. Ingat lagi tak teka-teki (konon) saya kat sini hari tu? Hehe. So beliau lah jawapannya. Sha si ibu Fayyadh hehe. Very nice and friendly too. Sekejap je kami jumpa tak sempat nak gossip katanya hehe. Nanti next time kita arrange lagi okay?



Lastly, thank you semua yang selalu berkunjung ke sini. Dan yang join segmen saya  semua, TQ for the support!!! Tak sangka dapat sambutan. Terharu ni. Nanti saya BW pelan-pelan ye. Saya dah keluarkan entry segmen tu dari sticky post. Tapi you all can always click on the banner kat atas untuk dapatkan update terkini, senarai peserta and so on. Senarai pemenang nanti pun in shaa Allah akan diupdate pada entry yang sama je okay. Senang sikit saya nak manage. So stay tuned to the link!! Thanks =))

8 ulasan:

  1. Alhamdulillah rezeki, tahniah siti...

    BalasPadam
  2. Assalam siti,
    waaaaaaaaaaaaaaa
    glemer iols
    nanti kita wat gathering blogger penang nak dop????
    knowing2, sharing2 & closing2 gitew he3

    BalasPadam
  3. tahniah baru tau nama dia akak tu sya hihihihi

    BalasPadam
  4. huwaaa itew pernah jumpa Kak Aisyah gak..
    huurm kekakaks sekalian.. jangan dilupakan ada adik sorang kat sini ya..
    hello2 seround pleaase..

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...