Selasa, 23 Ogos 2016

Jimat dengan AEON Member Card - Privilege Day


Salam semua,

Apa khabar? Moga sihat sejahtera dan dipenuhi dengan rasa kesyukuran atas segala nikmatNya hendaknya ye.

Hari ni dah 23 haribulan, ker BARU 23 haribulan? Hehehe.. Mungkin ada yang poketnya tengah nyawa-nyawa ikan ye. Bertabahlah beberapa hari lagi. InshaAllah, Allah Maha Kaya Maha Maha Pengasih Maha Penyayang dan Maha Pemberi Rezeki.

Saya teringat satu hadis Nabi SAW yang baru saya baca dalam buku 100 Tokoh Wanita. Bila mana Fatimah mengadu tentang kesempitannya kepada baginda Rasulullah SAW, baginda ada mengajarkan satu doa yang cukup cantik. Maaf saya tak ingat sepenuhnya dan tapi lebih kurang penghujungnya berbunyi 'Bayarlah hutangku dan cukupkanlah aku..'. 

Yang penting rasa cukup. Tak kira sedikit atau sebanyak mana yang kita ada, kalau kita sentiasa syukur inshaAllah akan rasa cukup. Tapi tak dinafikan memang dalam keadaan ekonomi sekarang agak sukar nak rasa cukup tu kan. Pohonlah padaNya satu-satunya yang upaya memberi kita segala rasa. InshaAllah.. InshaAllah..

Okay, terpanjang mukadimah maafkan saya. 28 haribulan ni Aeon Member Privilege Day di semua Aeon (kecuali Kota Bharu)! Beli barangan RM100, dapat voucher RM10. Kalau beli RM1000, dapat balik RM100. So sesiapa rasa nak shopping, tunggu kejap sampai 28 haribulan ye. Tapi ini applicable untuk barangan general saja, tak termasuk groceries tingkat bawah tu tau. Selamat shopping! Tapi ingat beli yang perlu saja tau he he he.


Dapatkan perlindungan dari Prudential BSN Takaful
siti.sharini@gmail.com
012-2961984 / 012-7645998

1 ulasan:

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...