Isnin, 11 April 2016

SAYA KEMBALI! BACK TO BASIC

Assalamualaikum semua=))

Selepas 2 bulan tak update blog, akhirnya saya kembali Alhamdulillah. Kali ini dengan alamat rumah baru, dan dengan nafas baru hendaknya in sha Allah. Barang yang lepas usah dikenang, harapkan dapat terus kembali menyokong tulisan yang tidak seberapa ini. 

Kini saya kembali dengan wajah yang tidak berapa, hanya back to basic. Sepanjang tempoh hibernasi saya, terkadang rasa banyak perkara yang saya nak kongsikan. Tapi bila difikirkan-fikirkan balik, kalau saya kongsikan rasa dan idea yang saya ada, what good does it make? Adakah memberi manfaat kepada yang membaca? Atau mudarat bahkan kepada diri saya sendiri?

Anyway, welcome back to me. Semoga istiqomah amin=))


11 ulasan:

  1. done follow here jemputlah join GA BU

    BalasPadam
  2. Welkam back dear, inshaAllah dipermudahkan..

    BalasPadam
  3. tajuk blog pon dah lain ye kak..
    biasalaa air pon ada pasang surut, husna pon kdg2 ada rajin ada malas nak menulis.. hahaha..
    selamat kembali menulis kak siti..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ewah siap ada perumpamaan lagi hehe.thanks husna!

      Padam
  4. slmt kemabli kak..

    tp nape blog baru..huuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. alamat dgn title je baru..isi dalam still sama hihi..jenuh nak build up balik follower

      Padam
  5. TK sudi singgah blog saya & berikan new add. All d best in your writing, sis.

    BalasPadam
  6. asalkan tak melanggar syarak. teruskan aje dengan niat yang baik ;)

    selamat kembali ;)

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...