Jumaat, 15 Mei 2015

PROMOSI HOMESTAY


Sempena hari Jumaat ni saya nak tolong promosi kan homestay yang saya sewa hari tu 9-11 May di Ukay Perdana. Agency Prudential saya di Phileo Damansara, so once in a while saya travel ke KL for some events,trinings, meeting and such kat sana. Clients pon ramai juga kat KL sana so sesiapa orang KL nak appoinment dengan saya, roger je ye.

So hari tu saya sewa Hasya Homestay, Ukay Perdana. Kebetulan saya meeting di Prudential Training Academy, Ampang. So memang dekat sangatlah. Maaf saya tak sempat pun nak ambik gambar but you can check out the details below=))

Nama: Hasya Homestay
Location: Springville Apartment, Ukay Perdana.
Price: RM250/day for 1 day rental, RM200/day for 2 days and above rental. RM100 deposit needed upon check in (refundable).
Contact: 012-5176284 (Pak Ali)
Facilities: 3 bilik 2 bilik air, pool, dapur dan kelengkapan memasak, TV without ASTRO, kedai makan dan kedai runcit nearby, 1 parking space.

Saya jumpa homestay ni kat malaysiahomestay.net. Sebenarnya homestay ni anak Pak Ali ni punya. Dia yang manage semua. Sangat friendly Pak Ali ni. Overall saya berpuas hati lah. Pool dia dekat tempat parking, tak cantik sangat tapi boleh swimming dengan tenang sebab tak de orang pun. Kami je yang guna pool tu hehe. Sebelum check out Isnin tu pun sempat saya swim seround dua.
Sempat jaga booth kejap on Sat 9/5.
Booth kami di Giant Putra Height open everyday. Jemput datang=))
Melawat baby client saya yang baru lahir kat KPJ Shah Alam
-------------------------------------------------------------------------------------------------
And then another 1 dekat Shah Alam. Yang ni saya sewa few months back. Atas urusan kerja juga. Saya suka sewa homestay sebab saya bawa segerombolan dengan anak-anak, mak dan adik-adik sekali. So masa saya kerja diorang semua boleh mandi-manda kat kolam hihi.

Nama: Zulysya R&R Homestay (IndahRia sebelah kilang gula)
Location: Persiaran Jubli Perak Batu 3 Seksyen 22 40300 Shah Alam
Price: RM150/mlm (Hari bekerja) & RM200/mlm (Hujung Minggu & Cuti Umum). RM100 deposit needed upon check in (refundable).
Contact: Pn. Lily : 010-6001116 atau 010-6001115
Facilities: 3 bilik 2 bilik air, pool, taman permainan, dapur dan kelengkapan memasak, TV with Njoi , kedai makan dan kedai runcit nearby, 1 parking space.

Yang ni selalu penuh, kena booking awal kalau nak. Overall okay juga. Cuma pool kanak-kanak dia kecik sangat. Other than that okaylah. Owner pun friendly.
Okay that's all. Semoga membantu=))

3 ulasan:

  1. ktorg pun suka sewa yang ada pool. boleh bagi bebudak hepy hihihihi

    BalasPadam
  2. Assalam siti,
    he3
    keluarga uols busat
    kenala pakai homestay
    keluarga iols kocik sangat (4beranak jer)
    he3

    BalasPadam
  3. Kepada sesiapa yg nak bercuti or berkunjung ke Melaka tu..

    Jom Terjah: Homestay Muslim Murah di Bandar Hilir Melaka


    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...