Selasa, 7 Januari 2020

IPOH-FUKUOKA TWIN CITIES - PENTERJEMAH BAHASA


Assalamulaikum,

Bersama InvestPerak dan Delegasi dari Fukuoka City Council



FOKUS NYA! 

Sekitar awal Disember 2019 saya dan suami diberi peluang untuk menjadi penterjemah bahasa Jepun-Melayu-Inggeris untuk program Bandaraya Berkembar Ipoh-Fukuoka di bawah anjuran Majlis Bandaraya Ipoh sempena sambutan yang ke-30 program tersebut. Secara keseluruhan, Alhamdulillah satu pengalaman yang baik dan bermakna buat saya. 

Di kesempatan itu dapatlah saya pun masuk dan melihat tempat DUN bersidang, pejabat Yang Di Pertua Dewan dan beberapa tempat di dalam bangunan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perak. Selama ni hanya lalu sahaja. 

Terima kasih kepada MBI kerana memberi kepercayaan kepada kami untuk turut serta menyumbang dalam menjayakan program tersebut. Kami berharap agar program ini dapat diteruskan dan lebih maju di masa hadapan.

Kalau nak tahu lebih lanjut berkenaan program tersebut, bolehlah lawati laman sesawang MBI ya. Jika organisasi anda memerlukan khidmat penterjamah, boleh hubungi kami di nombor di bawah.  Sekian dulu=)


PUBLIC MUTUAL/ YOUNG LIVING EO 
PRUBSN TAKAFUL/KELAS BAHASA JEPUN 012-7645998 (HAFIDZ)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...