Jumaat, 30 Mei 2014

PruClinic Care

Assalamualaikummm..

Salam Jumaat. kat Penang hujan dan mendung hari ni.. Sejuk fuh fuh fuh. Saya pula selsema bertambahlah sejuk sreeeeetttt he he he. Selalu kita lupa akan nikmat sihat. Bila dah selsema, sakit tekak semua, barulah rasa alangkah bestnya time sihat kepala tak sakit, nak buat kerja pun senang. Syoknya masa sihat, makan semua rasa sedap. So everybody lets be thankful for our health today okay. Alahh selsema sikit je ni, ada orang sakit lebih teruk dari kita tau.

Anyway, Alhamdulillah client saya punya application medical card baru approved semalam. Dia ambik PruMy Child untuk anak umur 2 tahun beserta dengan PruClinic Care.

Apa benda PruClinic Care tu? Dia adalah kad untuk outpatient. Boleh digunakan kat memana panel clinic Prudential. Jadi rawatan tak perlu apa-apa bayaran. Semua dicover oleh Prudential. Kalau budak2 lagilah selalu demam selsema batuk semua kan. Berbaloi tau ada kad ni. Bayaran rider ni untuk kanak-kanak bawah 18 tahun hanya RM16 sahaja sebulan. (Plus premium for basic coverage)

Best kan..hospitalized tak payah bayar, pergi clinic tak payah bayar. On top of that policy ni serve as education saving juga untuk anak kesayangan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...