Selasa, 10 Februari 2015

DEAR READERS, CAN I? CAN I?

sitisharini.blogspot.com


Saya nak propose sesuatu..

Boleh tak kalau saya nak tukar URL ke sitisharini.blogspot.com?

Boleh ke boleh? (Sambil kelip kelip mata)

Saya rasa I've got the rhythm of blogging. Saya rasa lebih nampak hala tuju blog ini and I kinda know what I've got to offer for you all my dear readers (ambik hati sikit tihihi).

And I think this is important for my self-branding. And I also know this has nothing to do with u haha. (Please bear with me.)

For the above reasons, saya dengan rendah hati ingin menukar url blog ini. If I do, please continue to support ye. Saya harap it won't affect the traffic as well as my followers or bloglist. Affect x ye? Any tips anyone?

p/s: Can't believe I have to google in order to spell the word 'rhythm', and lots of other words nowadays, and nak tulis traffic pun salah banyak kali. Nampak sangat dah lama tak baca buku haish!

p/s/s: Walaupun saya ada impian nak ada .com sendiri, I prefer to go for the free version first he he he. Nak tanya lagi satu, actually how much it cost eh nak ada domain sendiri? (Tengok tu nak study harga pun malas, ada hati nak buat domain sendiri pirah)

7 ulasan:

  1. tak pasti lak tp rasanya boleh tukar.. cuma bila org yg letak blog awak sebagai blog list di blog mereka depa kena tukar url lah... apa pun good luck. Kalau rasa berbaloi dan lebih branding, just do it!

    BalasPadam
  2. u nak tukar url berapa banyak kali pun, i tetap support u sis!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok ni kelakar tergelak jap saya baca haha..sangat terharu okay.terima kasih tau!!

      Padam
  3. bila tukar url nanti let me know..karang susah nak cari :-)

    BalasPadam
  4. boleh boleh.. rebranding.. lebih unik..

    harga domain tak mahal.. unless kalau beli domain yg pemes.. tak sampai seratus pun.. dlm rm 40-70 gitu tak silap

    BalasPadam
  5. Eheheh tukar pun tetap yui sggh..

    Ala kak, yui ad ari biasa.. time cuti tkde.. tmbh time raya cina, stu family kmpul. Huhu

    BalasPadam
  6. adus lambat bertandang ke sini..
    dah tukar daaaa pun yeaaay =)

    BalasPadam

Terima kasih atas ucapan yang baik-baik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MARI BELAJAR BAHASA JEPUN DI IPOH

Salam semua.. Tahun ini ada beberapa cabaran baru yang saya sahut. Antaranya ialah dengan mula mengajar Bahasa Jepun setelah sek...